Утас
+976-21-242264
ТЗДС нь стратеги зорилтыг бодитой үр өгөөжтэй хэрэгжүүлэх боломжийг бүрдүүлсэн чанарын дотоод баталгаажуулалтын тогтолцоотой бөгөөд эрхэм зорилгоо тодорхойлж, түүнийг хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх арга замыг стратеги төлөвлөгөөнд тодорхой тусгадаг. Стратеги төлөвлөгөөнд хийгдэх ажлуудыг оновчтой зөв тодорхойлж, хэрэгжүүлэх боломжийг хангасан чанарын удирдлагын тогтолцоог бүрдүүлэхээр ажиллаж байна.
2024 онд “Боловсролын байгууллагын менежментийн тогтолцоо-MNS ISO21001:2021 стандарт”-ын манлайлал буюу 5.2.1 дэх шаардлагын дагуу чанарын бодлого, зорилтуудыг сургуулийн стратеги төлөвлөгөө, алсын хараа, эрхэм зорилготой уялдуулан шинэчлэн боловсруулж, багш ажилтнуудад танилцуулж, захиргааны зөвлөлийн хурлаар хэлэлцүүлж, захирлын 2024 оны 01 сарын 16-ны өдрийн А/09 дүгээр тушаалаар баталгаажуулсан.
Чанарын бодлогоо “Бид хүний хөгжлийг эрхэмлэсэн, үнэ цэнтэй боловсролын үйлчилгээг үзүүлдэг, чанарын удирдлагын тогтолцоог тасралтгүй сайжруулдаг, салбарын өөрчлөлт шинэчлэлтийг түүчээлэгч инновацийн технологийг бүтээх инженер-судлаачдыг бэлтгэдэг үндэсний хэмжээнд тэргүүлэх практикт суурилсан мэргэжлийн их сургууль байна” гэж тодорхойлсон. Чанарын зорилтуудад:
2025 онд батлагдсан ТЗДС-ийн хөгжлийн стратеги төлөвлөгөөний тэргүүлэх чиглэл-III буюу “Менежментийн шинэчлэл, санхүүгийн тогтвортой байдал” хэсэгт чанарын баталгаажуулалтын тогтолцоог дараах байдлаар төлөвлөж, хэрэгжүүлэн ажиллаж байна.
>
ТЗДС-ийн стратеги төлөвлөгөөнд чанарын баталгаажуулалтын чиглэлээр төлөвлөсөн ажлууд тэргүүлэх
ТЗДС нь 2020 оноос эхлэн “Боловсролын байгууллагын менежментийн тогтолцоо-ISO21001:2018 стандарт”-ын шаардлага, оролцогч талуудын хэрэгцээ, хүлээлтийг хангах чанарын удирдлагын тогтолцоог нэвтрүүлэхээр ажиллаж байна.
Чанарын стандартыг нэвтрүүлэн, шаардлагыг хангаж ажилласнаар байгууллага болон үйл ажиллагаагаа бүхэлд нь системтэйгээр харах, зураглах ба үйл ажиллагаагааны орц, үйл явцууд тэдгээрийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хянаж-үнэлэх, сайжруулах цикл, түүний хөдөлгөгч хүч болох манлайлал, түүнээс гарах гарцуудыг нэгтгэн, уялдаа холбоотойгоор бүгд хамтран ажиллах нөхцөл бүрдсэнийг “ТЗДС-ийн чанарын удирдлагын тогтолцооны зураглал”-д тусган харуулсан болно.
ТЗДС-ийн чанарын удирдлагын тогтолцооны зураглал
<
>
СУРАЛЦАГЧИД БОЛОН БУСАД ҮР ШИМ ХҮРТЭГЧДИЙН
СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙГ ДЭЭШЛҮҮЛНЭ.
“Боловсролын байгууллагын менежментийн тогтолцоо-ISO21001:2018 стандарт”-ын гарын авлагыг 2022 онд боловсруулж, 2024, 2025 онд шинэчлэн сайжруулалт хийж, багш, ажилтнуудын албан хэрэгцээнд ашиглуулж байна.
ТЗДС-ийн чанарын удирдлагын тогтолцооны бүтэц нь байгууллагын, сургалтын хөтөлбөрийн гэсэн 2 хэсгээс бүрддэг.
Чанарын дотоод баталгаажуулалтын үйл ажиллагаа, оролцогч талуудыг “ТЗДС-ийн чанарын баталгаажуулалтын матриц”-д тусгасан ба хийгдэх ажлуудыг жил бүрийн алба нэгж, тэнхимийн төлөвлөгөө болон чанарын баталгаажуулалтын төлөвлөгөөнд тусган хэрэгжүүлж, хэвшүүлэхээр зорьж байна.
ТЗДС-ийн чанарын баталгаажуулалтын матриц
|
№ |
Үзүүлэлт |
Үнэлэх шалгуур |
Мониторинг, хяналт, хэмжилт, шинжилгээ, үнэлгээний аргууд |
Хариуцагч |
Хэзээ үнэлэх |
|
1 |
Стратеги төлөвлөгөний биелэлт |
Төлөвлөгөөнд тогтоосон шалгуур үзүүлэлт |
Стратеги төлөвлөгөө болон чанарын зорилтын хэрэгжүүлэх үе бүрд болон төгсгөлд дүн шинжилгээ хийх, үнэлгээ өгөх, бүх алба нэгжүүдийн өөрийн үнэлгээний тайланд дүн шинжилгээ хийх, тухайн жилийн биелэлтийн хувийг тооцох |
Удирдах зөвлөл Захиргаа |
Хичээлийн жилийн эцэст |
|
2 |
Сургуулийн тухайн жилийн төлөвлөгөөний биелэлт |
Төлөвлөгөөнд тогтоосон шалгуур үзүүлэлт |
НВА алба Захиргаа
|
Хуанлийн улирал бүр |
|
|
3 |
Хөтөлбөрийн багийн төлөвлөгөөний биелэлт |
Хичээлийн жилд батлагдсан төлөвлөгөөнд тогтоосон шалгуур үзүүлэлт |
Сургалт эрхэлсэн дэд захирал |
Намар, хаврын улирлын төгсгөлд |
|
|
4 |
Нэгжийн төлөвлөгөөний биелэлт |
Хичээлийн жилд батлагдсан төлөвлөгөө |
Тухайн улирлын нэгжийн өөрийн үнэлгээний тайлангийн үнэлгээ |
Дэд захирлууд |
Хуанлийн улирал бүр |
|
5 |
Багш, ажилтнуудын төлөвлөгөөний биелэлт |
Хичээлийн жилд батлагдсан төлөвлөгөө |
Хичээлийн жилийн өөрийн үнэлгээний тайлангийн үнэлгээ |
Дэд захирлууд |
Намар, хаврын улирлын төгсгөлд |
|
6 |
Сургалтын үйл явц |
Хичээлийн хуваарь |
Илэрсэн зөрчил |
СБЗА |
Улирлын төгсгөлд |
|
7 |
Хичээлийн хөтөлбөрийн хэрэгжилт |
Хичээлийн хөтөлбөр, сэдэвчилсэн төлөвлөгөө |
Хичээлийн хөтөлбөр, нэгж хичээлийн боловсруулсан байдал |
Тэнхимийн эрхлэгч, Хөтөлбөрийн дэд хорооны дарга |
Улирлын төгсгөлд |
|
Хичээлийн хөтөлбөрийн талаарх оюутны сэтгэл ханамжийп судалгааны маягт |
Хичээл заасан оюутнуудаас санал асуулга авах |
Хичээл заасан багш, хөтөлбөрийн дэд хороо |
Улирлын төгсгөлд |
||
|
Хичээлийн хөтөлбөрт тусгагдсан үнэлгээ шалгуур |
Багшийн 70 онооны үнэлгээ, улирлын шалгалтын 30 онооны үнэлгээ |
Хичээл заасан багш |
Улирлын явцад |
||
|
8 |
Үйлдвэрлэлийн дадлага |
Дадлагын хөтөлбөр, үнэлгээний хуудас |
Дадлагын тайлан хамгаалалт |
Удирдагч багш, хамгаалуулах комисс |
Хөтөлбөрт тусгагдсан хугацаанд |
|
9 |
Сургалтын хөтөлбөр хэрэгжилт |
Төгсөлтийн нэгдсэн шалгалтын материал |
Төгсөлтийн шалгалт |
Шалгалтын комисс |
Төгсөх үед |
|
Дипломын ажлын үнэлгээний хуудас |
Дипломын ажлын хамгаалалт |
Диплом хамгаалуулах |
|||
|
Төгсөх ангийн оюутны сэтгэл ханамжийн судалгааны асуулгын маягт |
Төгсөх оюутны сэтгэл ханамжийн судалгаа
|
Чанарын үнэлгээний мэргэжилтэн, Хөтөлбөрийн хороо |
|||
|
10 |
Багшийн сургалтын үйл ажиллагаа |
Багшийн заах арга зүйн талаарх оюутны сэтгэл ханамжийн судалгааны маягт |
Багшийн талаарх оюутны сэтгэл ханамжийн судалгаа |
СБЗА |
Улирлын төгсгөлд |
Чанарын баг нь ТЗДС-ийн захирлын шууд удирдлагад ажиллаж, сургуулийн чанарыг илэрхийлэх үзүүлэлтүүдийн үр дүн, сургалтын хөтөлбөрийн чанарын үзүүлэлт, оролцогч талуудын сэтгэл ханамжийн үнэлгээ, байгууллагын гадаад, дотоод хүчин зүйлсэд дүн шинжилгээ хийж тайлагнадаг.
Чанарын багийн гишүүдийн мэргэшсэн байдал
|
Нэр, албан тушаал |
Ажлын туршлага |
Мэргэшсэн байдал |
|
Чанарын багийн ахлагч Л.Бямбасүрэн (Сургалт эрхэлсэн дэд захирал)
|
|
ISO 21001:2018 Боловсролын байгууллагын менежментийн тогтолцооны дотоод аудитор №ISA EOMS24010102M3/001 |
|
Чанарын багийн нарийн бичгийн дарга Т.Алтанцэцэг (Чанарын үнэлгээ, дотоод хяналт хариуцсан мэргэжилтэн)
|
|
|
|
Чанарын багийн гишүүн М.Бямбасүрэн (Ахлах багш-эрдэмтэн нарийн бичгийн дарга, Ph.D) |
|
|
|
Чанарын багийн гишүүн Т.Мөнхцэцэг (Хөтөлбөрийн ахлагч, Ph.D) |
|
|
|
Чанарын багийн гишүүн Т.Төгсжаргал (Тэнхимийн эрхлэгч, ахлах багш) |
Хөтөлбөрийн багийн ахлагч, ахлах багш (2024 оноос) |
|
|
Чанарын багийн гишүүн Б.Танхилсайхан
(Байгалийн ухаан, инженерчлэлийн тэнхимийн багш) |
|
|